10 månader

idag har jag och B varit tillsammans i 10 månader... det är helt stört länge, och det konstiga är att jag är fortfarande lika kär som för 10 månader sen. det är kärlek faktiskt.

iallafall, idag har jag jobbat här hemma igen, det gjorde jag igår också.. men jag har jobbat som ett djuroch bara jobbat ihop 300 spänn.. fyfan. men det beror på att jag var skyldig nicolina pengar som jag fick jobba tillbaka till henne.. suck.

semen idag så ska jag in till stan, för jag måste köpa en pressent till Nicolina som fyller år imorn. även om jag inte tycker att hon är värd ett skit så är det så man gör. jag är väluppfostrad.

igår fick jag reda på en sak... en saksom jag själv måste bearbeta innan jag berättar det för folk.
too bad for you my dear.. nämen ni får nog reda på det snart.

aja,nu ska jag smsa min boyfriend ;) haha PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0