Elin hissar och dissar

 




BRUNETTER

Kanske är det inne att vara platinablond och vara lite "halvdum".
Men jag hissar brunetter!
Man är mycket snyggare i lite mörkare toner nu när hösten närmar sig.
Man blir faktiskt mer tagen på allvar när men är brunett också. - sorgligt men sant.
alltså - BRUNETT SÅ HETT!


TIDIGA KVÄLLAR

Det är så himla skönt att bara få bädda ner sig och gosa till det i sängen till en bra
film innan man somnar.
och det är skönt att lägga sig tidigt också! då känner man verkligen skillnad dagen efter.
alltså -
MINST 8 TIMMARS SÖMN POJKAR OCH FLICKOR!

JEANS OCH MYSIGA KOFTOR

Vad är bättre än att klä på sig ett par sköna jeans och en mjuk kofta?
slippa frysa och bara gå omgring och käffa sig höst-mysig.
Koftor och jeans är nummer 1 för mig nu.
alltså - KLÄ ER VARMT SKÖNT OCH MYSIGT!





KORTA KLÄNNINGAR OCH BARA BEN

Korta klänningar och bara ben är okej mitt i sommaren då det är 30 grader varmt.
Men nu ser det faktiskt bara dumt ut.
Särskillt när vissa går omkring med "klänningar" som slutar en cm under rumpan och bara ben i skolan.
Det är äckligt. eller kanske inte äckligt, men det ser faktiskt ut som om man är på väg ut till trotoaren för att sälja sig.
Nu är det höst allesammans. Klä er ordentligt och inte som om ni är på stranden i thailand.
alltså - DÖD ÅT "SKOLHOROR"!

TIDIGA MORNAR

Jag har sjukt stora problem när det gäller att kliva upp på morgonen.
Då menar jag SJUKT stora problem.
Jag hatar idiga mornar.
Jag vill kliva upp när jag vaknar och göra iordning mig i min takt, och sen är det inga problem att gå i skolan.
Jag vill inte göra som jag gör nu: hoppar upp ur sängen när bussen går om en kvart och kuta runt i huset för att hitta någonting att ha på mig, inte hinna äta fruckost och borsta tänderna samtidigt som man borstar håret. behöver jag tillägga att jag sminkar mig på bussen?
alltså - TIDIG BUSS = USCH!

MOBILEN SOM BORDE LIGGA I MIN VÄSKA OCH SOM INTE LIGGER DÄR

Jag tänker inte ens skriva en förklaring.
alltså - FYFAN FÖR BORTTAPPADE MOBILER!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0