HJÄLP

okej,nu ber jag om hjälp från min familj. jag har ingen mobil längre. den är stulen.

jag har ingen hemtelefon för den har min fita till fostermamma tappat bort.

jag kan inte ha kontakt med någon utan min mobil. ingen i familjen, ingen kompis...

jag kan inte träffa min konsult utan minmobil. och henne måste jag träffa.

så nu ber jag om hjälp.

skulle min famlij kunna skänka 300 kr var så jag kan köpa en telefon?
det här känns jättedumt men jag har inga pengar, och jag mår jättedåligt. särskillt nu när allt är som det är med farfar. och då vill jag kunna vara illgänglig om det händer något....

så snälla skulle någon ur min famlij kunnaförsöka hjälpa mig?
jag mår verkligen skit just nu.

jaag behöver inga julklappar om jag får hjälp nu!

Kommentarer
Postat av: neda

hej ;) besök gärna min blogg ... har en frågestund skulle vara tacksam om du frågade nått

2009-08-19 @ 14:04:39
URL: http://nedaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt profilbild =)

2009-08-19 @ 16:08:19
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0