Idag blir det myspys

Jag vaknade typ kvart i tre idag, vilket verkligen inte är likt mig. men iallafall var det sjukt skönt att få sova eftersom att det blivigt lite med det på sista tiden.

ikväll ska jag till B och W och se på film, sen sover jag nog där..

jag funderar på livet idag, mer än vanligt.

kanske är det dags att rycka upp sig och starta om? - detta har jag sagt varje år i 5 års tid.
- det har aldrig blivigt av

men nu kankse jag ska försöka på riktigt? ge livet en chans liksom. börja leva för stunden och skita i vad som händer imorn, nästa vecka, om en månad eller treår?
det skulle verkligen göra allt mycket enklare tror jag... hoppas jag.

jag är en funderare, det har jag alltid varit. jag är djupare än de flesta tror. folk som träffar mjig första gången tror nog att jag är en stark tjej som klarar allt och ingenting kan rubba mig. men det är faktiskt inte sant. jag vill vara den tjejen. men det är jag inte.

jag blir väldigt lätt sårad och jag har väldigt svårt att gå vidare när det häntnågot. men självklart har jag mina starka sidor också, det måste alla ha. men jag är inte så stark som jag vill vara.

aja, nu ska jag fortsätta med livet utanför bloggen.

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0