jävla

jävla nicolina

jävla B

jävla W

jävla H

jävla J

jävla M

jävla alla.


fan vad less jag blir. kan man någonsin bry sig omnågon annan än sig själv?

jävla idioter

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååå

jag skulle kunna skriva en hel uppsats om varför alla på denna lista är dumma i huvet. men det orkar jag inte. eller jo jag är så arg ar jag skulle kunna orka vad som helst. men ni vill inte höra. ni skulle bli rädda för mig.

nu funderar jag på att gå en långpromenad ut i skogen och skrika. jag vill skrika. alla behöver skriva ibland. för att få ut kännslor....

állt känns jobbigt just nu. efter att jag fått reda på den här saken jag pratade om tidigare så vet jag varken ut eller in. allt är så annorlunda. tänk att en mening kan ändra hela mitt liv. en sketen liten mening gör att jag förlorar all mening med mig själv.

B vill inte lyssna

N bryr sig inte

M har inte tid

H får inte

W tar all tid

J är inte hemma

och mamma och pappa vet inte. inte vad jag vet iallafall.

fan.

jävla mig.

varför strulade jag mitt liv?
varför kunde jag inte vara en "vanlig tonåring"
varför orkar jag inte kämpa när det behövs?
varför kämpar jag för mycket då det inte behövs?
varför såg jag inte varningstecknen?
varför?

jag vet att jag har fan ingenting att klaga på.

- tänk på barnen i afrika.  som farfar alltid sa.

men jag glömmer alltid att tänka på dom. när jag är inne i min bubbla finns bara jag och de som står mig nära.

jag är svår att komma in på livet, men när någon väl har kommit in så finns jag alltid där. sån är jag. sån har jag alltid varit.

kanske är det dags att börja tänka annorlunda. skita i vad nicolina gör, skita i vad w gör. och bara se till att jag gör rätt själv?


det borde ju endå vara en bra väg att gå?


man kommer alltid att träffa på idioter. på jobbet, i skolan, hemma, i affären - ja överallt.


det är bara att acceptera att de är idioter, och låta dem tro att de är smarta och gör rätt. jag kan inte ändra på andra, jag kan bara ändra på mig själv.


jäääävlar, hahaha det är exakt det här alla psykologer och läkare sagt till mig under alla dessa år om jag tänker efter. jag kanske borde ge det en chans?


under skrivandets gång så har jag faktiskt lugnat ner mig en smula, haha jag är allt bra jag ;)


nu ska jag ta med datorn till skjulet och måla oljetavlor.... datorn är med för att jag ska kunna lyssna på musik ;)


puuuusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0