mockarutor och bullar

mockarutor och bullar är ingen bra "frukost"


jag åt det.  fyfan vad jag mår dåligt nu några minuter senare. uäck!
jag vill bara kräkas. usch vad äcklig jag är som ligger i sängen hela dagen och sen äter mockarutor och bullar det första jag gör vid 16-tiden.

jag är jävligt patetisk idag.

aja,
skolan börjar p torsdag. kanske jag redan sagt?
vi ska vara med lärlingseleverna som börjar ettan nu i två veckor för att de ska komma igång på skolan. FYFAN
jag hatar att lossas vara snäll och go.
jag hatar att lossas överhuvudtaget. de som känner mig vet att jag inte kan ljuga, inte längre. förut ljög jag mest hela tiden.me de senaste åren har jag slutat med det helt. inte ens en lite vit lögn längre. jag får ont i magen och dålihgt samvete. jag är en ärlig person som inte kan hålla käften för det mesta.

om någon frågar mig :

-Är det här snyggt på mig?

och jag inte alls tycker det så kan jag inte göra som de flesta andra gör (-Men guuuuud vad fin du är gumman, verkligen du ser så himla bra ut i det där) haha jag kan bara inte säga sånt

jag säger istället :

-jag tycker inte att det där var snyggt, men smaken är ju som baken. jag tycker du ska ha det här istället.

jag behöver inte ens känna personen bra för att vara helt ärlig.

"gör den här klänningen så att jag ser tjock ut?" - det är inte klänningen som gör att du ser tjock ut. det är fettet därunder.




aja, nog om detta

jag kan vara snäll och go,. jag är faktiskt det för det mesta, men är jag arg så kan jag inte dölja det. är jag förbannad på någon så kan jag inte dölja det. är jag ledsen kan jag inte dölja det. sån är jag

mitt rum ser ut som ett helvette

bokstavligt talat. jag får ångest bara av att se skiten. fyfaaaan vad äckligt det är härinne. uuuuusch

-kläder över hela golvet.

-skräp överallt (godispapper, plastpåsar, handdukar)

-en massa smycken över hela golvet (blandat med kläderna)

-skor överallt

-hudkrämer i förbannelse

åååååååååååååå jag pallar inte leva i skiten. jag hoppas verkligen att jag tar tag i det ikväll/inatt.

nu ska jag se film eller nåt tror jag.

PUSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0