nej, nu får det vara skärpning!

ajabajapannkaka.

jag har blivigt dålig på att uppdatera känner jag. det ska det bli ändring med.

idag har jag jobbat här hemma... mina händer gör ont men jag får ju pengar för mödan ;)

sen hängde jag med N när hon skulle åka och motionsträna vår ena travhäst grodan :)
han är i toppform så nu äre ålandstravet som gäller :)

aja, jag har ätit lassange så det typ pressas ut lassange ur mina öron. nästan så mycket har jag ätit.. typ.

mina nya jeans suger. de var skiiitsnygga först när jag köpte dem. men nu har de gått ut sig så jääävla mycket. FYFAN för det. aja, de var ju inte särskillt dyra så det var väl okej.

nu äre så att jag har blivigt helt beroende av Moby. helt sjukt härlig musik att lyssna på nu i sommar...

jag borde städa mitt rum, men jag pallar faninte nu.. aja, puuuusss


återkommer senare om jag inte somnar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0