okej.

nu har jag varit skitdålig på att uppdatera nu i helgen. det har varit fullt upp!

jag har varit med bella 24/7 fan :) love her!

vi har haft det jättemysigt, i fredags sov jag hos henne, och i torsdags sov hon hos mig.
och inatt sov hon hos mig.

igår var vi på THE VOICE!!!!!

så jääävla sjuuuukt det var. hur mycket folk som helst och några av mina riktiga favoritartister var där :)

MIMS
Lloyd Banks
Million styles
Promoe
LAZEEE  <3
Darin
Janet
CROSSFIRE <3
Pachanga
Danjah


helt sjukt kul :)

nu ska bellsebub åka hem. det kommer att  bli tomt och tråkigt utan henne..... hm.. jag är så glad att jag har henne faktiskt. hon är så himla sköööön. vi är jättelika. asså i sättet. vi blir sura samtidigt och vi vet lixom vad den andra tänker. så är det inte med många personer. men med bella är det så. jag tycker om det :)

vi blir lixom ett när vi är med varandra. hon är min bästa vän här i uppsala.

aja, nu ska jag hjälpa henne att leta efter telefonen.

puuuusssss


haha hon är skitfin på denhär bilden men jag ser ut som en tjock blek korv. aja, puss love you bellaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0