ready to go

nästan.

jag har nu duschat och sitter och funderar över vad jag ska klä på mig idag...
tänk om man var nudist. fan  vad lätt det skulle vara.
men nu är ju problemet att jag inte är en nudist, så mitt problem kvarstår.

hm...

jag ska till the city och vara med Bellsebub :)

jag och bellis ska nog göra nåt roligt. det gör vi offtast ;) haha

igår satt vi vid fyrisån och myste. vi hade godis, kinderäggschocklad och coca cola.... vad mer kan man begära?
det var jättemysigt att bara sitta och prata med henne, det var ett tag sen sist ju.

senare ska vi träffanån kille som bella träffat på en fest i tierp :P haha

jag vet egentligen inte varför jag ska med och träffa honom, men men, hon ville inte vara själv, och självklart ställer jag upp :)

ska jag ha klänning?
ska jag ha jeans?
ska jag vara "rockig"?
ska jag vara preppy?

ååååååå jag vet ingenting. JAG HAR INGET ATT TA PÅ MIG!!!

hahaha
jag tror nog alla känner så ibland.. men vi får se vad det blir. converse tror jag iaf... blir kanske jeansshorts till?
hm.... idon't know....

kanske återkommer jag innan jag drar med lite dagsplanering eller nåt ;)

puuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0