sömnig

igår när jag kom hem hann jag bara äta middag innan jag gick och la mig.
haha jag somnade halv nio och sov till klockan halv 7. sjuuuukt skönt :)

nu sitter jag på jobbet och väntar på att vi ska börja måla. vi håller på att göra om ett förråd till ett vilrum.
det blir nog bra :)

jag är ju inte hemma i helgen, därför kommer det inte komma så mycket bilder.... men ni får hålla ut :)
jagvet att inläggen blir roligare med bilder, men jag har inga just nu.

på fredag (nästa fredag) blir det brgravning för farfar hemma i umeå. det kommer att vara skitjobbigt, men vi klarar det tillsammans. allt ordnar sig.

han hade levt ett långt och lyckligt liv, så det är inte så sorgligt. men jag saknar honom otroligt mycket och är jätteledsen att han är borta. det är därför det inte blivigt så mycket uppdatering. aja, nu ska jag fortsätta jobba.

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0