staaan

okej, nu ska jag berätta om helgen som varit. jag har varit i min avlastningsfamilj i helgen så det har inte blivigt någon bloggning.

jagkom dit på fredagmorgon och dagen började bra men slutade dåligt. jag kan inte säga mer om fredagen då den var väldigt händelserik på ett dåligt vis, och jag vill inte skriva det här eftersom att jag inte vill hänga ut personer.

lördagen var jättebra :) jag och axel sjöng singstar med skrålande nyvakna röster. jättevackert. ABBA - money money money

haha aja, sen åkte jag med krister, victor och axel hem till dom. sen körde dom mig till ok där emelie jobbar :) där var jag och hjälpte henne tills hon slutade, det var faktiskt jättemysigt :) vi for sen till stan och åt kinamat :) sushi är det bästa jag vet! jag kan äta det 8 dar i veckan.. aja, efter maten så gick vi till stadsparken och chiillade med livet ;) haha vi satt där tills vi var tvungna att gå till bion som började 20.45 :) SOMMAR MED GÖRAN! så jävla rolig. det är verkligen min humor i ett nötskal. helt sjukt rolig film. jag skrattade mest av alla och högst av alla. men det sket jag i. för det var roligt.

sjömannen - förstör inte sjökorten!

göran - detär lugnt! jag har en undervattenskamera!

hahahahahahahahahahhahahahaa

kan du gå ner i ruffen och hämta min styrbord?

hahahahahahaha

aja..

söndagen började med att gå igenom en massa saker jag hämtat hos en familj jag bodde i tidigare... 5 flyttlådor och en massa skräp senare så drog jag och H till en skitmysig bakluckeloppis :) jag älskar sånt! en massa folk och en massa skräp som ingen vill ha... MUMMA!

haha aja, vi avslutade dagen på gränbycentrum där jag köpte ett par jeans, en t-shirt, toning och en jeansväst :)

nice nice nice

idag ska jag till stan och träffa B.... efter att ha funderat och så så vill jag ge det en sista chans.. faktiskt.
så vi får se hur det går.

nu ska jag göra mig iordning och så..

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0