åååååh

jag tog mig upp ur sängen i tid efter mycket velande. jag duschade, sminkade mig och fixade håret. jag får ett sms från ida..

- jag ligger på min toalett och spyr

okej, så nu ligger jag här i min säng fixad och klar, men ingenting att göra :(

jag är fin idag. haha nivet jag har en sån dag då jag tycker att jag är finare än vanligt, det har ingenting med att göra hur jag ser ut, utan det bara känns. erkänn, du har också såna dagar ;)
men jag har också dagar då jag kännermig som vääääärldens fulaste. och då vill jag bara dra ett täcke över huvudet för att den dagen ska ta slut.

såhär ser jag iallafall ut idag :) visst är jag fin ;) hahaha nu ska jag inte överdriva men det känns bra idag:)




skriver mer när jag hittat något att sysselsätta mig med :) puussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0