Frågor och svar - lär känna mig

Fullständiga namn: Elin Sofia Lindberg 
Smeknamn:  ElinKezo 
Jag kommer från: Sverige 
Jag är just nu: I min källare 
Tycker du om någon just nu: ja... 
Jag samlar på: skor..
Gröna eller röda äppeln: Gröna 
Vem ringer du när du är arg/ledsen: matilda, berit, benjamin.... typ.. eller jag brukar nog gå igenom hela telefonboken och ringa och beklaga mig till alla.. det är synd om dom som råkar svara..
Gillar du golf: minigolf - ja, med bra sällskap 
Vilken tid gick du upp idag: 11.00 typ? 
Har du sovit i din egna säng inatt: nej 
Har du strumpor på dig nu: nej 
Hur svarar du i telefon: "hej, det är elin"
Är du ensam nu: nej 
Vad ska du göra sen: försöka sova 
Vad ska du göra imorgon: äta trerätterslunch med min konsult, och sen hänga med jessica lite :)
Var vill du bo när du blir stor: hollywood, eller typ ibitza
Är det okej att gråta: alltid, då det är befogat 
När grät du senast: typ en halvtimmesen?
Vilken årstid tycker du bäst om: sensommaren/hösten 
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej, inte efter IPREDlagen eller vad den nu heter... nu äre spotify som gäller för min del ;)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa bra aktier, eller typ investera i npt bra.. så det blir mer än en miljon ;) 
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: njaa...  vissa märken har ju bättre kvalitet än billigare, men jag köper billiga kläder som jag sedan mixar med dyra basplagg :) så man kan följa med modet lätt ;) 
När går du upp ur sängen på en helgmorgon: typ 11.30? 
Har du piercing: räknas öronen? :p haha
Vill du gifta dig: JA 
Vill du ha barn: inte nu, men sen villjag ha små knoddar. typ ett eller två
Vad ska dom heta: Harry sen vet jag inte... kanske typ aurora eller nåt sånt glammigt
Är du bra på att laga mat: ja,när jag får bestämma själv.
Gillar du att dansa: ja, när jag är själv hemma och jag lyssnar på girlpowerlåtar på högsta volym. inför eller bland folk? - NEJ 
Är du flygrädd: verkligen inte.. jag har flugit mycker i hela mitt liv, så det är nog ingen risk heller.. 
Hur vig är du: som ett kylskåp!
Vad dricker du helst när du är törstig: kall coca cola...mmmmm med sugrör.
Vilken är din favoritglass: den hära magnum med jordgubbsglass och vitt ovanpå, och såklart piggelin, piggELIN - höhö 
Tror du på ett liv efter döden: om inte annat så vill jag att det ska finnas ett liv efter döden.... 
Tycker du om sushi: Älskar
Vad äter du helst när du ser på film: morötter och hollyday-dip ;) och godis, och popcorn.. haha  
Lever dina föräldrar tillsammans: haha nej. 
Vilken ögonfärg har du: spy-färgade 
Vilken hårfärg har du natuligt: råttfärgatljusbrunrött - typ 
Vilka hårfärger har du haft: de flesta... svart, platinablondt, orange, mörkbrunt, ljusbrunt, rött... typ allt
Har du någon gång gråtit dej till sömns: tyvärr har nog de flesta gjort det någon gång. 
Biter du på naglarna: NEJ USCH! och varje gång jag ser någon göra detta så påminner jag denne om att det är lika äckligt som att slicka en toalettstol.... VARJE GÅNG 
Är du beroende av något: socker och kärlek 
Hur ofta tränar/motionerar du: räknas det om man går uppför källartrappen är att äta?
Senaste låt du hörde: Misscommunication - Timbaland feat Keri Hilson & Sebastian ruggigt bra
Vad gör du på helgerna: sover, är med B, är med vänner, träffar familjen.. som alla andra?
Brukar du bädda sängen: nej, jag har för mig att kvalsterna trivs bättre om man bäddar sängen direkt... eller detta är iallafall min ursäkt....
Hur många timmar sover du på en natt: 12 typ,om jag får som jag vill 
Senaste bok: syskonkärlek - äcklig bok fan.. usch 
Vad var det senaste du sa: god natt, jag älskar dig också...puss
Önskar du att du bodde någon annanstans: Varje dag
Saknar du någon nu: JAA 
Hur många lampor har du i ditt rum: 6 typ 
Vem ringde dig senast: B 
Vad är du allergisk mot: kiwi och dumma människor 
Var du glad igår:Ja 
Vad är din favoritfärg:Rosa, gult typ 
Sminkar du dig: när jag orkar och känner att jag behöver det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0