igår ochidag

Igår for jag till stan och träffade B, vi åt jordgubbar i solen och bara myste galet :)

sen kom hussein och agit, och eftersom att agit inte vågar röka inne i stan helt synligt, även och han är över arton så var vi tvungna att följa med honom in i en gränd där han fick smygröka ett tag,.. vi satt där ganska länge och bara pratade om allt och inget.. mest agits J. ;)

sen strosade vi lite på stan och vi träffade Bs läskiga mamma.. jag är seriöst rädd för henne, hon har lixom så jävla mycket go och power i sig. hon är sjuuuuukt snygg också, hade lika gärna kunnat vara Bs syster :P och jag driver inte när jag säger det.

sen åkte jag till Jessica och Bella någonstans i uppsala, haha jag har fortfarande ingen aning om vad alla ställen heter här :P men iallafall så var det supermysigt... längesen jag fick vara "tjejig" haha  :) sjuukt mysigt.

dom ska till typ tallin idag eller vad det nu var, så jag åkte hem igår vid 23.20 :) B följde såklart med mig in till stan och till min buss.. DET är romantiskt. vardagsromantik sådär..

jaag komhem och somnade på tre röda, och nu liggerjag här i sängen och väntar på att min pedantiska städmani bara ska skölja över mig, eller? det kommer nog inte hända inom dom närmsta 40 åren, men men... jag ska iallafall städa mitt rum, för sen kommer min avlastningsfostermamma och hämtar mig! :D sjuuuukt vad jag längtar efter att vara hos henne!

ikväll ska jag vara i stan klockan sex... då ska jag och B köpa blommor och åka till hans lossaspappa som fyller år ;)

jag känner mig vuxen som ska köpa blommor ;) HAHA men det är så man gör det här i stockholm, två låtar på en dag om det är brottom, och jag tränar varje dag för min kropps form, om jag lyckas? det drar vi lott om

nu ska jag lyssna på muuusik och försöka plocka lite kläder....ÅÅÅÅÅÅ ni som känner mig vet att jag hatar att städa.. det är nog ADHDn som spökar, hahahahhahahaha nämen jag kan ju iallafall försöka skylla på det ;)

PUUUUUUSSSSSSSSSSSS

jag är lite kär, eller lite kär,... JÄTTEkär. i min B. puss


jag igår innan stan med B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0