ja, nu är min bloggsemester över. I'm back bitches ;)

Vecka hos min avlastningsmamma

√ Långhelg på Skara sommarland

Nu ska jag dra igång min bloggning igen :)

jag har varit på skaras skommarland i helgen.

va åt pizza till middag, och jag känner mig som en jäst bulldeg.

idag har jag och b varit tsm i 9 månader om man inte räknar med alla tusen uppbrått. jag vet inte riktigt om jag är glad eller ledsen över vårat förhållande, jag behöver lite mer tid bara för att komma på vad det är jag vill.

nu ska jag fortsätta ligga i soffan och känna mig tjock. skriver mer ikväll.

sommarkramar från er elin.

ps: MATILDA HAR KOMMIT IN PÅ FRISÖR!!! - i skelefteå. men jag hoppas att hon kommer att trivas. jag är sjukt glad för hennes skull :) .ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0