jajaja

okej, nu har jag lugnat ner mig sen förra inlägget. jag ångrar däremot ingenting jag skrev i mitt vredesmod.

iallafall så kom jag precis hem. jag åkte igår vid sex med bussen hemifrån till stan och åt middag med B. sen for han hem och jag drog mig vidare till Agits lånelägenhet med Hussein och Shorty :)
jag och Hussein slog vad om vem som var bäst i vänd tia (kortspel för er som inte visste) och i all uppståndelse så gjorde vi en deal där förloraren fick springa ett varv rund gården i bara underkläder... i samma stund som vi började spela så insåg jag hur jävla dumt det var, hahaha och jag skulle faktiskt aldrig, trots min impulsivitet från ADHDn göra en sån sak. spelet började tungt, men självklart vann jag ;) haha jag och Shorty stog på balkongen och garvade ihjäl oss när Hussein motvilligt fick erkänna sig besegrad, och sprang ett varv runt gården i kalsonger. jag har inte skrattat såmycket på länge :P

sen kom B också till lägenheten och ett tag senare kom Bella och Jessica :) TREVLIGT

kvällen skulle egentligen ha slutat med att jag tog bussen hem från stan 23.20... men det blev inte så... jag råkade stanna hela natten, och jag har inte sovit en sekund. nu är jag hemma och N förväntar sig ett städat rum snart ... aj aj aj.. jag har tillochmed googlat på rubriken "städmotivation", men fick bara träffar från bloggar med samma problem.. aja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0