jävla kärring

nicolina ditt jävla as. jag hatar dig. jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar dig. över allt annat i hela världen.

jag har aldrig i mitt liv blivigt behandlad med så mycket skit som jag blir av dig. usch du är en hemsk människa. jag tycker synd om din familj och ditt barn som tvingas ha blodsband till dig. du är så äckligt jävla vidrig som person. ingen vill ha med dig att göra, men du har ju inget jävla liv så du umgås med punkare som är i 20års åldern som är helt störda i huvet bara för att ingen annan vill vara med dig.

inte nog med att du är så fruktansvärt ful på insidan, du är inte så jävla vacker heller, hahahahhahahahaha din rumpa är väll typ bred somm en ladugårdsvägg och den är platt och lixom sjunker innåt.. jag förstår inte hur man kan ha så ful rumpa, varje gång du vänder dig om sitter jag och förundras över hur ful du är.

hur kommer det sig att du är aktiv som familjehem när du varje dag berättar för mig att du hatar barn mer än allt annat i världen och att det bara är ditt barn som ärvärt nåt? det är jättekonstigt tycker jag. faktiskt.

jag hade aldrig jobbat på tex dagis om jqg hatade barn, för min egen skull och för barnens skull. men du tänker ju tyligen barapå dig själv ditt missfoster.

i nästa inlägg ska jag berätta om hur hon gör medsitt egna barn, ni kommer att skratta tills ni ligger dubbelvikta på golvet.. tro mig ;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0