STOREBROWR!

JAG ÄR I UMEÅ!!!!!!! jag har inte varit här hemma sen i påskas så jag är jättejätteglad att äntligen få träffa nära och kära.
jag bor hos min storebror medan jag är här hemma, eftersom att mina föräldrar har flytt staden på olika håll. Men det är lika bra det, eftersom att jag älskar att vara hos min storebror. :)

han har en fru också, hon är väääldigt bra :) hon är mer som en syster till mig än en svägerska, hon har funnits i mitt liv sen jag var typ 6-7 år, alltså mer än halva mitt liv. så jag tycker om henne exakt lika mycket som jag tycker om mina andra syskon faktiskt.
och det bästa av allt med at vara hos min bror är att få vara med min ögonsten! min bror och hans fru har vääääärldens sötaste lilla son, han är den första sen mig själv som föds i vår familj så det är jätterolgt, och han får s mycket kärlek och uppmärksamhet :) jag älskar att bara ligga och titta på honom, han föddes i slutet av februari så han är inte så stor :)

nu ska jag fortsätta med mitt pussande på honom, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0