Avlastningsfamilj

midsommarafton

jag ska börja med att hälsa ett tack till min familj som gav mig en gitarr i konfapresent, även om jag inte kan spela så kom den till god användning igår. :)

det var a 40 pers här igår på midsommarfirande, alla var dyngfulla. eller ja, inte alla, vi barn var ju självklart inte onyktra.
vi hade ett stort partytält på vår gård med buffé och världens trevligaste sällskap. det kom folk från hela sverige, även en familj som flög hit från spanien bara för att fira midsommar med oss :)
väldigt trevligt var det iallafall :) allt ifrån punkare till schlagertjejer var här, och det var alla åldrar! från 6 månader till typ 65 :)

mysigt mysigt, men alla ska stanna här i en vecka, och det är ju som sagt 40 pers så jag ska bo hos min avlastningsfamilj i veckan så jag inte behöver få nåt utbrott eller nåt när nicolinas familj är här.. så säger hon iaf.

jag älskar att vara i min avlastningsfamilj, hon som är min "avlastningsmamma" är den bästa vuxna som inte är familj jag träffat. jag kan prata med henne om allt! jag har jätteroligt jämt när jag är hos henne, hon är underbar! och ett plus i kanten är ju att hennes dotter som är 19 och jag har blivigt jättebra vänner, så jag har alltid en kompis när jag är där. så jag längtar tills hon hämtar mig nu :)

nu ska jag packa inför veckan! hoppas ni hade en lika fin midsommar som jag :)

puss och kram från er elin ♥

Kommentarer
Postat av: Olabrovr

Nu åker jag bums i säng. Hoppas helgen har varit bra. Vi måste höras till veckan och planeranär du ska komma hit. Vi är bortresta till typ 13 juli men sen är det inte så mycket planerat.

2009-06-22 @ 00:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0