BLÄÄÄÄ

Det blev ingen bio för mig.. du har jag förstört både min och Bs kväll :P jag orkade inte stressa in till stan och eftersom att jag inte skullemed såville inte B heller gå, han ville inte vara "svans" på dom andra paren :P hahahaha jävligt töntigt enligt mig, men också lite gulligt :)

idag har jag jobbat sammanlagt 5 timmar här hemma..ochmed 50 kr i timmen blir det 250 spänn :P inte direkt en förmögenhet, men eftersom att man inte får något studiebidrag under sommaren så är varje öre värdefullt.

det finns så mycket jag vill hinna med i sommar.. jag vet inte hur jag ska hinna med allt.

men en sak vet jag, jag får inte vara hemma helgen då min födelsedag är. så finns det någon snäll själ i familjen som skulle kunna förbarma sig över mig den helgen så vore det jättebra.. oj, det låter lite som en kontaktannons...  haha

nu ska jag se klart på braveheart.. PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vi har nog inte hunnit hem från Italien då. Vi hyr huset till den 15:e och sedan ska vi ju bila hem och hade tänkt stanna på lite roliga ställen på vägen.

2009-06-17 @ 12:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0