jag trodde jag hade ont - jag visste inte vad som komma skulle

FYFAAN igår vaknade jag klockan tre på natten av smärtani min hud, jag kunde inte ligga ner överhuvudtaget. jag gick omkring i halterneckbikini hela dan, för att ha kläder på mig gör för ont!!!!!!!!!!!!!!  tänk er, att ha något tyg mot kroppen gör så ont att man måste hålla andan. jaja, det var något jag fick lida med.. jag fick i uppgift att måla hela loftet på några timmar. det var typ en halvmeter mellan golv och tak, och snedtak så det var en halvmeter där det var som högst i tak. jag höll på att dö av värmen däruppe.. USCH!
jag blev iallafall klar och kunde ta emot 200 spänn... det var inte värt det faktiskt. men har man börjat med något måste man slutföra. faktiskt. det fick jag lära mig av mina föräldrar när jag ville sluta ta danslektioner mitt i terminen, det fick jag inte, så det va´r bara att ställa sig där och viffta lite med armar och ben, men jag slutförde. jag är stolt.

nu ska jag lägga mig och lida lite och lyssna på musik. hörs sen!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0