Mamma

vissa dagar saknar man sina föräldrar mer än andra.
jag vill göra pedikyr, men mamma brukar alltid göra det på mig, hon är världens bästa på att massera fötter faktiskt. förutom när hon masserar hälarna, det kittlas något så outhärdligt mycket, så hon är bannad från just det området.
nu hade jag tänkt göra pedikyr, men när jag precis skulle plockafram saker till det så kom jag på att bara för att jag gör pedikyr så kommer jag inte få den där kännslan som när mamma gör det. pedikyren i sig är egentligen ingenting viktigt. men kännslan när mamma och jag bäddat ner oss i soffan och hon masserar mina fötter med en massa salvor som luktar mint, den kännslan går inte att få utan henne.

det är såna här gånger saknaden är som störst. mamma, min mamma, ibland så hatar jag dig och vill aldrig mer se dig, men du är min mamma. du gav mig liv, ingen kan någonsin ta din plats i mitt hjärta. jag saknar dig. jag saknar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0