Måndag 15/6 - 09

Idag har jag inte gjort så mycket.. lite som alla andra dagar alltså. jag vaknade vid halv 10 och började göra mig iordning för att åka till stan och träffa B. Det slutade med att vi for till Gränby centrum istället.. men det var mysigt :)

jag fullständigt hatar mina fosterföräldrars kättfärssås, så sjukt äcklig. smakar bara grillkrydda typ. Jag har sagt TUSEN gånger på diskreta sätt att jag inte gillar köttfärsås... men det verkar inte vara någon sombryr sig om vad jag tycker i det här huset.

mitt sommarlov började i fredags och det känns redan som om det är höst... vädret är mulet, regnigt, kallt och fullständigt förjävligt.

ÅH! vill ni veta en rolig sak som kommed posten för någon dagsen? - ett kort från mamma med 500 kr :) den ni!
jag blev jätteglad, alltså är detta ett hett familjetips allihopa ;)

jag funderar på att förlänga håret.. men jag tror att jag kommer se ut som en misslyckad fjortis i det, så jag tror jag hoppar det och lägger mina pengar på något viktigare, somtyp kläder :P

jag fick just nu i skrivande stund en idé... min bror och hans underbara fru har en son som inte är alls gammal.. född i februari.. eftersom att detta är det första barnet sen mig på pappas sida är denna W väldigt uppmärksammad. Innan han föddes trodde jag inte att man kunde ha sådana känslor för ett barn som jag knapt träffar som jag har för W. Så fort jag såg honom så kände jag en sån lycka som jag aldrig känt förut. Han var det finaste i hela världen, jag har sån otrolig kärlek till detta barn.. jag skulle utan tvekan gemitt liv för honom, låter kanskelite drastiskt men det är så.
så min idé var iallafall att göra en liten bok av bilder på honom och små texter och sånt och ge detta till honom när han är typ 18. Själv hade jag uppskattat detta enormt.
det ska jag göra. - SPIKAT

så nu ska jag börja med det.. lite mysigt med pyssel såhär i mörkret med regnet smattrandes mot rutan.

puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0