Mel Gibson

Mel Gibson.. killen i "vad kvinnor vill ha". jag kan förstå att han inte har långt hår till vardags av att dömma filmen Bravehearts framsida. så sjukt ful han är i långt hår.. är någon man fin i långt hår är väl den stora frågan. mitt svar är NEJ
jaja, nog om Mels något pinsamma hårväxt.
jag har beslutat mig för att sova nu. jag har tvättat bort allt smink och borstat tänderna och krupit ner under täcket. SJUKT SKÖNT!  jag har tänkt somna till en film som vanligt.. idag har jag valt filmen braveheartsom min sömntablett. har aldrig sett den så jag hoppas den är bra.

lots of love!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Mel Gibson.. killen i "vad kvinnor vill ha".



Haha! Skönt att referera till Mel Gibson i samband med en romantisk komedi och inte "Braveheart" som är typ den kändaste filmen med honom.

2009-06-17 @ 12:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0