W

W har ätit gröt! haha dundermysigt. tänk att en människa kan bli så lyckligt av att äta gröt.. gröt, en blandning av en massa äckliga saker.. farmors gröt var super. hon hade så mycket smör i gröten så att det nätan rann om den. jag saknar farmorgröt, och farmor.

hela min kropp är helt svartprickig. jag har målat och målat och målat... det blev inte bara därren som blev svart, även jag fick min färgdos. att måla bara svart svart svart på stora stalldörrar har visat sig vara lite som terapi för mig, jag stänger av hjärnan och fokuserar bara på att måla. jag slipper tänka. slipper ha ångest. jag slipper allt. bara måla måla måla. ett plus ikanten är ju att jag får betalt. tänk om jag fått det för att gå hos psygolog? isåfall hade jag nog varit mångmiljonär vid det här laget. aja, sånt är livet

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0