FRISK!

nu har jag varit sängliggande exakt hela veckan.... eller nä igår var jag på praktiken.
jag har haft feber och hela baletten.
JAG HAR MIN BRORS BUSSKORT! - jag har inte kunna höra av mig eftersom att jag inte har några pengar på min skitmobil. bror, ring mig.
okej. nu har vi mycket att ta upp.
jag har städat igår.... efer sjukdomen så var varenda rörelse ett helvette, så jag var helt svettig och äcklig efteråt.
idag är det kulturnatten här i uppsala. jag ska försöka kicka igång morsan snart :) ska bli mysigt att strosa med henne lite :)
B och jag har snart varit tsm ett helt år. det är sjukt länge. <3 jag är så himla kär fortfarande. som nykär nivet.
jag blir varm i hela kroppen så fort "älskling<3" visar sig på min mobildisplay, jag blir pirrig i magen av att han tar min hand. jag blir knäsvag då han viskar just de där orden jag vill höra i mitt öra.
oj, nu blev det personligt.
jag var ju på begravning i umeå. behövde lite tid utan bloggen efter det. känndes inte som om jag var i form att skriva riktigt.
men nu är jag back in buisness!
nu ska jag kanske jobba lite... hm... ja det ska jag. PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Olabror

Hej tjyvajävla syster!



Skönt att du har blitt frisk. Skulle vara fint om du postade kortet så snart du kan.

2009-09-14 @ 02:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0