hello hello

Jag är trött.
jag saknar min familj.
jag känner mig så jävla ensam.
jag drömde en hemsk dröm inatt...
jag klarar inte att skriva ner den nu. även om det bara var en dröm så gnager den i hjärtat.
den innehöll:
-farfar i en vit jesusklänning
-mamma
-frustrerad ängslan
nä fyfan. jag får en klump i halsen av att tänka på det.
älskade älskade farfar. jag saknar dig så fruktansvärt mycket.
hoppas du har fått träffa farmor nu. och att ni får ha det bra och föralltid ha varandra.
jag har ångest över att allt kommer ta slut.
jag vill ta vara på tiden med mina föräldrar, innan det är försent.
hur tror ni det känns?
att vilja ta vara på tiden med sina föräldrar för att man inte vill må dåligt när de är borta utan att få?
fyfan.
jag vill ha er här. nu.

Kommentarer
Postat av: Olabror

Farfar är nog alldeles säkert med farmor. I min dröm var det farmor som var klädd i vitt. Dom satt bredvid varandra i en soffa. Farfar läste tidningen och farmor löste korsord i allers.



Du ska se att allt ordnar sig lilla syster.

2009-09-22 @ 21:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0