HELOOOO!!

hej hej :)
okej jag har varit i skolan idag.. och det var faktiskt en jävligt skön dag tills jag fick reda på att en kille sårat min vän så otroligt mycket... eftermiddagen gick mest åt till att stötta henne och försöka finnas som ett stöd.
män är svin. ibland. men inte min man. han är bäst!
på tal om det så har det blivigt så himla bra mellan mig och B. förut bråkade vi jätteoffta, men nu har vi det så himla bra. vi har liksom bråkat klar? nu har vi det så himla mysigt och roligt tillsammans bara. han är verkligen den rätta just nu.
vi passar så bra ihop.
jag är så jävla lycklig just nu, för att jag har en så underbar pojkvän.
aja, i skolan idag så skötte jag mig bra :) hängde med och allt ;) haha
jag har faktiskt blivigt en riktig pluggis vilket är så sjukt jävla skönt :)
aja, här kommer en bild till dig ditt äckliga fanskap som sårade min vän. må du brinna i helvetet ditt as. eller okej, nu överdrev jag. aja pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0